Betalningsvillkor

Våra betalningsvillkor kan förändras så vänligen läs dem omsorgsfullt innan du slutför din beställning. Genom att bekräfta din beställning godkänner du också våra betalningsvillkor. Beställningen har bekräftats när du mottagit din beställningsbekräftelse via email. Försäkra dig om att all information du ger, såsom namn, e-mail och postadress, är korrekta. Notera att personer under 18 år behöver en vårdnadshavares godkännande.

Betalningsalternativ

Produkter samt leveranskostnader betalas i vår nätbutiks kassa i samband med slutförandet av beställningen. Vi accepterar betalningar via faktura, nätbetalning och kreditkort. Alla betalningar behandlas av Paytrail. Paytrail är en trygg och säker betalningstjänst. Du kan välja den betalningsmetod som passar dig bäst bland följande alternativ:

Nätbetalning

Vi accepterar nätbetalningar gjorda via följande betalningstjänster: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankki, S-pankki och Ålandsbanken.

Kreditkortsbetalning

Vi accepterar följande kreditkort: Visa, MasterCard och American Express. Betalningar gjorda med kreditkort behandlas genom en säker betalningsmetod och kreditkortsinformationen sparas inte i nätbutikens databas.

Priser

Priserna vid Bros Jakobstad inkluderar den lagstadgade mervärdesskatten. Leveranskostnaden är likaså inkluderad i priset för alla varor sålda i nätbutiken. Vänligen notera att vi förbehåller oss rätten att modifiera priser och produktinformation.

Felaktiga produkter

Allt vi sänder för leverans är kvalitetskontrollerat, men skulle du motta en felaktig beställning eller en felaktig produkt kommer vi att ersätta den, så länge produkten returnerats inom 14 dagar efter köptillfället. Om du mottagit en felaktig beställning vänligen kontakta oss på info@bros.fi.

Kundservice

Om du har frågor gällande din beställning eller betalning, vänligen kontakta oss på email på info@bros.fi.