Toimituskulut & toimitus

Kaikki tuotteemme lähetetään suoraan liikkeestämme Pietarsaaresta. Huomaa, että tilauksen vastaanottamisesta kestää yleensä yhden työpäivän ajan, ennen kuin tuote lähetetään toimitettavaksi.

Voinko noutaa tilaukseni liikkeestä?

Se käy hyvin! Valitse tuotteesi verkkokaupastamme ja käytä kassalla toimitusvaihtoehtoa ”Nouda liikkeestä”. Tilauksesi on valmis noudettavaksi yhden työpäivän kuluttua. Tälle vaihtoehdolle toimituskulut ovat ilmaiset.

Mikä on toimitusajan pituus?

Postin toimitusaika on keskimäärin 2-3 työpäivää lähetyksille Suomessa ja 3-7 työpäivää lähetyksille muihin EU-maihin.

Joudunko maksamaan tilauksestani veron?

Verot sisältyvät tuotteen hintaan eikä EU:n sisällä lähetetyissä paketeissa ole ylimääräisiä veroja tai tullimaksuja.

En ole saanut tilausvahvistusta, mitä minun on tehtävä?

Mikäli et ole saanut sähköpostilla lähetettyä tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@bros.fi.

Palautukset & Hyvitykset

Voinko palauttaa tilaukseni?

Kaikki tuotteet voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Kaikkien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä, pesemättömiä ja kaikin tavoin uuden veroisia. Huomaa, että asiakas maksaa palautuskulut. Voit palauttaa tilatut tuotteet myös liikkeeseen osoitteessa Perämiehenkatu 8, 68600 Pietarsaari.

Miten palautan tilaukseni?

If you have questions about returns please contact our customer service at info@bros.fi or by phone on 06-7233 449, Monday to Friday between 11-17.

Voinko vaihtaa tilauksessani olevan tuotteen?

Emme tarjoa vaihtopalvelua, mutta voit palauttaa kaikki tuotteet 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Jos haluat vaihtaa tuotteen, osta tuote palautuksen jälkeen. Huomaathan, että palautetun tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön, pesemätön ja kaikin tavoin uuden veroinen.

Tilaukseni on virheellinen, mitä minun on tehtävä?

Kaikkien lähettämiemme tuotteiden laatu tarkastetaan, mutta jos vastaanotat väärän tilauksen tai viallisen tuotteen, palautamme kustannuksen mielellämme. Huomaa kuitenkin, että tuote on palautettava 14 päivän kuluessa ostotapahtumasta. Jos olet vastaanottanut väärän tilauksen, ota yhteyttä meihin osoitteeseen info@bros.fi.

Milloin maksu palautetaan?

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja tarkastaneet tuotteet, palautamme maksusi maksamiseen käytetylle pankkitiille saman maksutavan mukaisesti. Summan pitäisi näkyä pankkitililläsi 10 työpäivän kuluessa.

Onko palautus ilmainen?

Asiakas maksaa palautustoimituksen. Huomaathan, että paketin jättämistä postiin ei katsota palautukseksi. Sellaisissa tapauksissa emme voi antaa täysimääräistä palautusta ja sinulta veloitetaan toimituskulut.